martes, 8 de mayo de 2012

Gràcies als comentaris de la nostra tutora m'he adonat que han quedat temes poc definits, no he acabat amb les fases. Intentaré completar informació i definir-ho millor d’ara en endavant.


Fase 1 :

ACTIVITATS I CONTINGUTS

1.             revisió de l’evolució del grup- classe, canvis a les famílies del centre, progrés dels alumnes...
2.             valoració del cas a seguir.
3.             revisió del pla d’acollida i comprovació del protocol realitzat fins a les hores.


INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

  1. observació directa
  2. fulls d’avaluació i seguiment
  3. anotacions i modificacions al pla d’acollida i protocol.



Fase 2 :

ACTIVITATS I CONTINGUTS

  1. recollida d’informació dels diferents àmbits i reunions amb agents implicats (tutora i família, CAD...) .
  2. Acompanyament i observació de la Psicopedagoga- tutora.
  3. consens de les parts implicades del treball a realitzar inicialment.
  4. recull de la informació en el pla individual de l’alumne.
 
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

1.     entrevistes amb equip docent relacionat amb l’alumne
2.     revisió dels informes que té el centre sobre l’alumne.
3.     observació directa.
4.     registre de les activitats
5.     graella del pla treball individual



Fase 3 :

ACTIVITATS I CONTINGUTS
  1. anàlisi de tota la informació obtinguda
2.      procés de participació i reflexió dels implicats per tal de marcar els objectius que volem aconseguir.
3.      establiment uns criteris generals d’intervenció al centre per els nouvinguts


INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

1.   registre escrit de les informacions (pla de treball individual).
documents de registre dels criteris d’intervenció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario