lunes, 2 de abril de 2012
Us poso en antecedents previs, ja que he vist que he començat a escriure com si tothom conegués el meu projecte.
Realitzo les pràctiques en una escola pública amb una gran diversitat d’alumnat. Per la varietat de demandes que rep la CAD cal fer un protocol i guiar el seguiment específic de l’alumne/a de nova incorporació al sistema educatiu de Catalunya.
Faré un seguiment d’un cas concret i a partir d’aquí faig una generalització, un protocol per a tots els alumnes: el seu Pla de treball, un disseny de l’itinerari curricular... Aquest document ha de recollir la informació, prioritzar les necessitats educatives a treballar establir els mecanismes de planificació, seguiment i avaluació del procés que li ha de permetre incorporar-se plenament a la dinàmica habitual del seu grup classe de referència.
També realitzaré un assessorament al centre sobre el tractament de l’alumnat nouvingut i el treball a realitzar a l’aula, per tal de poder aprofundir en les tasques del psicopedagog.
Es considera alumnat nouvingut tot aquell alumne/a de nova incorporació al sistema educatiu de Catalunya en els darrers vint-i-quatre mesos i, excepcionalment, en els trenta-sis mesos si procedeix d’àmbits lingüístics i culturals molt allunyat del nostre.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
 
No hay comentarios:
Publicar un comentario